6:45- 8:00 Schodzenie się dzieci, zabawy w kącikach zainteresowań, wykonywanie zadań indywidualnych, indywidualizacja pracy z dzieckiem, ćwiczenia poranne,
8:30- 9:00 Przygotowanie do śniadania, zabiegi higieniczne, I śniadanie.
9:00- 11:00 Całościowe wsparcie rozowju dziecka w tym: odkrywanie własnych możliwości, gromadzenie doświadczeń w procesie edukacji i wychowania w oparciu o podstawę programową, zajęcia i zabawy edukacyjne, umuzykalniające, ruchowe, zajęcia i zabawy w ogrodzie przedszkolnym, aktywności podejmowane z wałsnej inicjaywy dzieci, zabawy swobodne i zorganizowane.
11:00- 11:30 Czynności samoobsługowe, porządkowe i higieniczne, II śniadanie.
11:30- 13:30 Wspieranie wielokierunkowych zainteresowań dziecka poprzez organizowanie warunków sprzyjających nabywaniu doświadczeń w rozwoju fizycznym, emocjonalnym, społecznym i poznawyczym, w tym rozwijanie percepcji słuchowej, wzrokowo- słuchowej, wzrokowo- ruchowej, grafomotoryki, zajęcia językowe, relaksacyjne, wyciszające, zabawy na świeżym powietrzu, spacery, wycieczki. Grupa Młodsza- leżakowanie.
13:30- 14:00 Czynności higieniczne i organizacyjne, obiad.
14:00- 16:30 Zabawy doskanalące funkcje poznawcze lub grafomotoryczne, zajęcia o charakterze terapeutycznym i profilaktycznym, praca z dzieckiem zdolnym, gry i zabawy sportowe, pobyt w ogrodzie przedszkolnym. Zabawy integrujące w grupach mieszanych wiekowo, zabawy w kącikach zainteresowań. czytanie bajek, rozmowy lub zabawy swobodne. Rozchodzenie się dzieci.